مسیِ جادویی آماده عبور از یک افسانه ی دیگر

ساخت وبلاگ

صدای گام های کوچک به آرامی شنیده می شود.آری این صدای شاه بی چون چرای فوتبال ، لئو مسی است.لئو مسی به طرز خارق العاده ای به رکورد 40 ساله مولر با 85 گل در یک سال تقویمی برای باشگاه و کشورش نزدیک ش
ده است .
مطمئنا در بازی مقابل بنفیکا در چهارشنبه یا بازی هفته آینده مقابل بتیس رکورد "بمب افکن " را یا خواهد شکست یا به آن دست پیدا می کند.مولر برای آلمان غربی و بایرن مونیخ یک تمام کننده تمام عیار بود.یک موقیعت شناس که سریع خود را به توپ می رساند و در یک لحظه دروازه را باز می کرد.
از مولر نقل است که :"بازی فوتبال آسان نیست و گل ها به راحتی بدست نمی آید " اما او کسی بود که
این با هنر خود نشان می داد این بازی ها به آسانی انجام می شود. اگرچه تفاوت های زیادی بین مسی با دریبل های ظریف با بازی قدرتی مولر قابل مقایسه وجود دارد
.مسی در بازی شنبه شب و برد شگفت انگیز 5-1 مقابل بیلبائو در نیوکمپ عالی بود.دوبل دوباره او تعداد گل هایش را به 84 در سال 2012 رساند .

همانند کسانی که از عظمت بازی زیبای مارادونا لذت می بردند ما نیز می توانیم با مسی این شرایط را داشته باشم.او یک بازیکن خاص است زیرا کودکانی که بازی او را مشاهده می کنند عاشق سبک بازی او می شوند.همان برق چشمان کودکان در بزرگسالان نیز مشاهده می شود.شنبه او درخشندگی ، باهوشی و غیر قابل مهار بودن خود را یکبار دیگر به نمایش گذاشت.
شواهد زیادی وجود دارد که مسی را نماد توانایی های بالای بارسلونا در ترکیب سبک بارسا، نگهداری توپ و به در یک حرکت انفجاری یکباره خود را به دروازه حریفان رسیدن وجود دارد.او با ترکیب دویدن و فرار از یک روزنه به وجود آمده از دفاع حریف پاس های میلیمتری ژاوی را دنبال می کند اینجاست که دوئل نابرابر فوتبال به وجود می آید. مسی و دروازه بان حریف.یکی از هزاران شادی های مسی، یکی از دلایلی است که بسیاری از او به مانند یک سفیر برای بازی یاد می کنند به خاطر شادی های پس از گل اوست.
بدون هیج خودنمایی و بدون هیچ تحقیری به آسمان نگاه می کند و گل خود را به مادربزرگش تقدیم می کند.همانطور که در روزنامه مارکا نقل کرد :"مادربزرگم کسی بود من را به فوتبال وارد کرد ولی الان من را نمی بیند به کجاها رسیده ام .
این تواضع مسی را در داخل و خارج از زمین نمایش می دهد که گاهی اوقات نقش او را از مارادونا پر رنگ تر نمایش می دهد .مسی همواره از بازیکنای تیم به خاطر کمک به او تشکر کرده است.این هنر یک بازیکنان بزرگ تیم است.
مسی بیش از یک بازیکن است. او در حال حاضر یک افسانه است. ما خوش شانس هستیم که در زمان لئو زندگی می کنیم.
      
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 664 تاريخ : چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت: 17:38

لینک دوستان

نظر سنجی

کدام قالب بهتر بود؟

خبرنامه