بازگشت این دو بازیکن مصدوم ، تیم برای دربی یکشنبه تقویت شد
الکس سانگ و سسک دو بازیکنی هستند که با بازگشت به تیم باعث تقویت تیم برای بازی مقابل اسپانیول در دربی روز یکشنبه میشوند. انتظار میرود که این دو بازیکن امروز مرخص شوند. سانگ بخاطر مصدومیت از ناحیه ی زانوی راست در بازی مقابل وایادولید به میدان نرفت . فابرگاس نیز از 9 دسامبر به دلیل مصدومیت از ناجیه ی همسترینگ ران چپ در بازی مقابل بتیس از میادین به دور بوده است. آدریانو نیز پس از مصدومیت جزئی برابر وایادولید ، آماده ی بازی است.
تمرینات تیم امروز تحت نظر جوردی رورا در دو جلسه برگزار شد. امروز ساعت 11 به وقت محلی ده بازیکن دعوت شده به تیم ملی کاتالونیا (والدز، پویول ، مونتویا ، پیکه ، آلبا ، بارترا ، بوسکتس ، ژاوی ، سرخی روبرتو و تیو ) باید در سنت خوان برای بازی دوستانه ی بعد از ظهر کاتالونیا - نیجریه به تمرین بپردازند. بقیه ی بازیکنان ، که در راس آنها مسی و اینیستا قرار دارند ، باید ساعت 18 به وقت محلی به تمرین کوچک ( مترجم: تعداد نفرات کم ) بپردازند.

ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد بازدید: 220