رسمی: فابرگاس ، آدریانو و سانگ چراغ سبز تیم پزشکی را برای بازی مقابل اسپانیول گرفتند.
مسی دیشب که به دلیل ساعت پروازش تمرین گروهی تیم رو از دست داده بود به صورت انفرادی تمرین کرد ولی امروز پا به پای بقیه به تمرین پرداخت.
والدس که دچار مشکل کوچیکی شده بود و به همین دلیل بازی دیشب کاتالونیا رو از دست داده بود برای دربی بارسلون آماده است
چهره کاپیتان پویول بعد از بازی دیشب

ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد بازدید: 219