10 hours ago via mobile - تبریک به لئو و همچنین ویسنته دل بوسکه برای جایزه هایشان!
9 hours ago via mobile - تبریک لئو! بودن در این جا لذت بخش بود، باز هم افتخار!
13 hours ago - در هتل قبل از رفت به مراسم! ممنون از همه برای پیام هایتان!
8 hours ago - تبریک به لئو مسی برای چهارمین توپ طلایش و ویسنته دل بوسکه برای انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی! و به هم تیمی های بارساییم و تیم ملی Iniesta, Xavi, Pique, Alves, Leo, Sergio Ramos, Iker and Xabi Alonso برای بودن در تیم منتخب 2012!
9 hours ago - لئو به تاریخ ساختن در این ورزش ادامه میدهد.
5 hours ago - من بسیار خوشحالم که یک توپ دیگر دارم، من میخواهم از همه کسانی که به من رای دادند و هر روز من را حمایت میکنند تشکر کنم، خیلی ممنون، از همه شما!Big hug!
5 hours ago - ممنون از بچه های فوتبال آدیداس برای ویدئویی که برای من ساخته اند!
9 hours ago - باعث افتخار است که در FIFPro World XI 2012 بودم! 11 تن از لیگ اسپانیا و پنج نفر از بارسا!
11 hours ago - جو فوق العاده!
10 hours ago - تبریک لئو، چهارمین بار به عنوان بهترین بازیکن #ballondor، لیاقتش را داشتی. و همچنین به @andresiniesta8، بزرگ است که تو در آنجا بودی.
10 hours ago - این مرا خوشحال کرد که ویسنته دل بوسکه جایزه #ballondor 2012 را برای بهترین مربی سال دریافت کرد. بسیار سزاوارش بود.ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد بازدید: 275